Retourneren

Wanneer je online iets besteld heb, heb je iets op afstand gekocht. Je hebt hierdoor recht op een zichttermijn van 14 dagen vanaf het moment dat je het product hebt ontvangen. Binnen deze 14 dagen kun je je bij ons melden om het te retourneren. Je mag het product echter niet in gebruik nemen tijdens deze termijn. Retourneren kan via onderstaand adres. De kosten voor het retourneren zijn voor jouw rekening. Het onbeschadigde en ongebruikte product dien je, voor zover redelijkerwijs mogelijk, in originele staat en fabrieksverpakking samen met de retourbon naar The Barbecue lady terug te sturen. Indien je de producten zelf wenst te retourneren, dien je dit uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst of na aanmelding te doen. Indien je te ver bent gegaan bij de beoordeling of het product wenst te behouden, mogen wij de daardoor ontstane waardevermindering verrekenen met het terug te storten bedrag.

Zodra jouw pakket bij ons binnenkomt, sturen wij jouw hiervan een bevestiging.
Het kan zijn dat de track & trace informatie zegt dat het pakket al binnen is gekomen, maar je van ons nog geen bevestiging hebt gehad. Mocht je binnen 48 uur nog geen bevestiging van ons hebben gehad, dan kun je contact opnemen met ons.

Van het verdere verloop van jouw retour houden wij je op de hoogte via e-mail.
 
Ik heb een beschadigd product ontvangen. 
Controleer bij ontvangst van het artikel of het product onbeschadigd en compleet is. Mocht dit niet het geval zijn, dan dien je zo snel mogelijk na ontvangst (we verzoeken je dit binnen 24 uur te doen) aan ons te melden via mail, telefoon garantie
 

Garantie

Je hebt fabrieksgarantie op alle producten, de duur van deze garantie is echter afhankelijk van het product. De aangeboden fabrieksgarantie doet geen afbreuk aan de wettelijke rechten. Controleer bij ontvangst van jouw bestelling of je het juiste product hebt ontvangen en deze onbeschadigd is. Constateer je een beschadiging of heb je een verkeerd product ontvangen, dan verzoeken wij je dit zo spoedig mogelijk (binnen 48 uur) aan ons te melden via mail of telefoon.

Volgens de wettelijke garantie heb je recht op een goed product. In de wet staat dat een product deugdelijk moet zijn. Je moet het product een bepaalde tijd op een normale manier kunnen gebruiken. Wat je van een product kunt verwachten hangt af van de volgende dingen:
– wat de verkoper heeft gezegd
– wat er in de reclame is gezegd
– het merk
– de prijs
– of het product nieuw of tweedehands is.

Hoe lang een product mee moet gaan, hangt natuurlijk af van het soort product. Daarom is het verstandig om van tevoren aan de verkoper te vragen hoe lang het product mee moet gaan. Deze vraag kun je ook aan de fabrikant van het product vragen.

Een product voldoet niet aan de verwachting, en is dus ondeugdelijk als het product niet goed is. Maar niet alle problemen maken een product ondeugdelijk. Als een product verkeerd gebruikt is, niet goed onderhouden is of beschadigd is en daardoor kapot is gegaan, dan zijn de kosten voor reparatie of voor een nieuw product voor de klant zelf.

Dan verzoeken wij je dit zo spoedig mogelijk (binnen 48 uur) aan ons te melden via mail of telefoon.

Wat kun je doen als je een garantieprobleem hebt? Je kunt telefonisch of per mail contact met ons opnemen. Onze contactgegevens en adres kunt u vinden op de website. Indien reparatie nodig is, gaat het product naar de reparatieservice van de desbetreffende fabrikant. Reparatie duurt in de regel drie weken. Uw product zal dan weer naar u worden opgestuurd zodra het gerepareerd is. Wij stellen je op de hoogte zodra wij het gerepareerde product retour hebben ontvangen van de fabrikant.